söndag 2 maj 2010

Jag har jättelångt hår.


Sitter i soffan och har svårt att hålla upp huvudet.
TRÖTT!!

Min fina Ola sitter och pillar mig i håret. Det är inget jag skriver för att det ska låta gulligt, romantiskt och pluttigt.
Han gör det nämligen helt för sin egen vinning.

Jag har haft funderingar på att klippa av mig håret ganska så kort faktiskt.
Det är rätt så slittet och tuffsigt, då man tappade fläckvis med hår efter barnafödande och ammande.

Men så länge Ola killar och pillar i det, så får det var kvar.

Tydligen så älskar han mitt långa hår.

Men jag sa till honom att det funkade även om han killade på mina ben. (helt klart min svagaste punkt)

Men det börjar faktiskt bli lite väl långt nu. inte håret på benen, utan det på huvudet.
Eller faktiskt båda delarna.

Nehe, nu var de slut på gulligull i håret.
Ola ställde en enorm tvättback på bordet.

Back to work!

3 kommentarer:

  1. Åhh jag önskar att ja var snygg i någon frisyr.. men det är jag inte... :( Så jag får väl ha mitt långa hår med.. TUNNA, långa hår!

    Jag kommer nog aldrig våga klippa mej igen.. gjorde det en gång när jag var yngre.. och då såg jag ju nästan ut som en pöjk.. kul!? NÄÄ!! Inte speciellt :(

    SvaraRadera
  2. inte nygg i någon frisyr? du e ju SKITSNYGG som du är nu!!:)

    SvaraRadera
  3. :) Naaaawww va söt du e gumman... DU kan vara SKITSNYGG = P hi hi Pyss på dej!

    SvaraRadera